Wednesday, April 28, 2004

Og så den Danske version:-)

Kære Ambassadør

Siden sidste nyhedsbrev er vi sammen nået en lang vej. Antallet af ambassadører er steget markant, alle bonusplaner er på plads, vores shopsystem lanceres 30. april 2004 og vi er top motiverede og gearede til DubLi´s åbning 28. maj 2004.

Fremmødet på det seneste event i Hundige var ganske overvældende. Det samme var gældende for de efterfølgende investormøder. Efter 30. april 2004 kan vi således se frem til, at ejerkredsen af DubLi bliver udvidet ganske betragteligt.. Hermed får vi alle udbytte i DubLi’s fremtidige succes.

For de der ikke deltog i eventen er her et lille referat af hovedindholdet.

IT chef Jesper Kristiansens gav en smagsprøve på det fremtidige udseende af DubLi. Der er tale om en avanceret teknik, der ikke var mulig for bare et år siden. Alligevel er brugervenligheden i top. Foreløbige tests viser, at det langt nemmere for en førstegangsbruger at annonce sine ting på DubLi end hos nogle af vores konkurrenter. Udseendemæssig vil DubLi ligne Windows XP 2003, som mange allerede er fortrolige med. Endvidere demonstrerede Jesper vores banebrydende shopsystem, der nærmest foræres væk til en pris på 49 euro. I øjeblikket er en professionel præsentation af shopsystemet under udarbejdelse.

Uddannelseschef Søren Sehested gennemgik de fremtidige uddannelsestilbud og understregede at vores vigtigste ressource klart er ambassadørerne, deres behov og deres interaktion med andre. Vi satser massivt på uddannelse startende med de basale behov for metoder og værktøjer. De første moduler gennemføres allerede i maj måned. Senere følger en egentlig lederuddannelse. Sideløbende rekrutterer vi i øjeblikket ambassadører med undervisningserfaring, der tænkes uddannet til fremtidige TradingValues undervisere.

Endelig høstede en række navngivne ambassadører stor anerkendelse, idet de siden sidste event havde opnået at blive Team Leaders eller Team Koordinators. En ganske særlig anerkendelse opnåede Michael Goldbech, idet han fremtidigt kan smykke sig med titlen Sales Director - firmaets højeste position.

Der er arrangeret seminar 2. maj 2004 på Quality Hotel i Høje Taastrup. Tilmeld dig hurtigst muligt, så du får adgang til vigtige redskaber, der kan sikre din succes i TradingValues. Det er specielt vigtigt at du er med fra starten, når der skal skaffes leverandører til DubLi. Husk på, at en aftale med bare en stor virksomhed kan skaffe dig en stor passiv indkomst i mange år frem.

På seminaret 2. maj 2004 vil TradingValues endvidere gennemgå nogle af de nye spændende tiltag i TradingValues og DubLi. Lad os blot løfte sløret for nogle få af dem.

• En såkaldt benefit pakke til Sales Directors, som en anerkendelse af den hidtidige præstation.
• En ny og langt bedre bankaftale for debetkort og mulighed for kreditkort
• Professionelle markedsføringsredskaber for DubLi, herunder bl.a. et elektronisk visitkort
• Udvidelser og forbedringer af dit personlige administrations webside

Vi har endvidere igangsat et pilotprojekt i Polen omkring support. Tanken er at et center i Polen skal oprettes sideløbende med vort center i Spanien. Endvidere arbejder vi i øjeblikket på en favorabel aftale omkring opsparing, børneopsparing og pension. Herom nærmere senere.

I dette og de kommende nyhedsbreve vil vi orientere dig om eksterne forhold, der måske kan have værdi for din forretning og give dig en ide om i hvilken retning tingene bevæger sig.

Eksterne forhold:

Analytikere, som TradingValues arbejder sammen med anslår, at den europæiske økonomi generelt vil være i vækst frem til efteråret 2008. Det betyder bl.a. flere penge i samfundet. Det må derfor formodes, at den hidtidige vækst i nethandel forstærkes yderligere. Forhold som en svag dollar contra euro betyder også, at nye amerikanske varer vil blive importeret til Europa. DubLi kan profitere af dette ved at hjælpe forbrugeren til at få overblik over de bedste tilbud på det amerikanske marked.


Ydermere vil vi fremover, op til hver weekend, Emaile små fif omkring Network Marketing, som du umiddelbart kan bruge som et ekstra redskab i din forretning.

Slutteligt ønsker vi dig held og lykke med din forretning. Vi håber at se dig 2. maj 2004.


Med venlig hilsen
TradingValues Support Team








Nyt fra Portal Snedkeren

Vi har lavet et fundament til en portal, der vil vokse sig stor…. meget stor!!

Vi har lavet et vedligeholdelsessystem, der kan håndtere vores krav til automatisk vedligeholdelse.

Vi har bygget et distributionssystem, der automatisk kan holde alle shops up to date.



Nu begynder mange dele til Dubli at tage form og vi glæder os til at fremvise første version af shopprogrammet, der er første synlige bevis på vores anstrengelser.



Dubli Internet Shops bliver ”state of the art.”

Som shop ejer får du adgang til mange unikke features:



Et komplet administrationsprogram, som installeres på shop ejerens PC.



Med shopprogrammet kan du:


- Håndtere lager beholdning og få besked hvis beholdningen
er lav!

- Styre op til 50.000 produkter i 400 kategorier!

- Overføre varer fra eksisterende systemer for at spare
taste arbejde!

- Lægge varer til salg på flere sprog!

- Automatisk skalere billeder og arrangere dem!

- Styre moms, hvis du er et firma!

- Styre varianter af varen, f.eks. hvis en vare føres i flere
størrelser.!

- Opsamle ordrer fra portalen, give besked ved nye ordrer!

- Holde styr på hvilke ordrer der skal sendes nu og få
en alarm hvis en ordre er ved at blive for gammel!

- Teste og vedligeholde shoppen lokalt og lægge shoppen ud på
Dubli når du er tilfreds!

- Automatisk lægge udvalgte varer til salg på ”Markedspladsen”!

- Du kan arbejde med din shop, selv om du ikke er på
internettet, hvilket er vigtigt for mange leverandører!



Dette er nogle af de unikke features ved Dubli Internet Shops, derudover vil shoppen også kunne bruges som en almindelig Internet shop, hvor shop ejeren logger på sin shop via Internettet og opdaterer den derfra og får en e-mail, når der bliver bestilt varer.



30. april begynder vi at distribuere shops!



Med venlig hilsen

Dubli Portal Team

No comments: